wtorek, 8 marca 2011

Bądź gotowy

W ostatnich miesiącach w sposób szczególny cieszy mnie fakt powtórnego przyjścia mojego Pana Jezusa Chrystusa. Od wielu miesięcy doznaję zachęty ze słów Jezusa: "Kto krzywdzi, niech jeszcze krzywdę wyrządzi, i plugawy niech się jeszcze splugawi, a sprawiedliwy niech jeszcze wypełni sprawiedliwość, a święty niechaj się jeszcze uświęci. Oto przyjdę niebawem i mam ze sobą zapłatę: i oddam każdemu według jego pracy. Jam Alfa i Omega, Pierwszy i Ostatni, Początek i Koniec. Szczęśliwi, którzy płuczą swe szaty, aby władza nad drzewem życia do nich należała i aby bramami wchodzili do Miasta. Na zewnątrz są psy, guślarze, rozpustnicy, zabójcy, bałwochwalcy i każdy, kto kłamstwo kocha i nim żyje." [Apokalipsa 22:11-15] Słowa Pana Jezusa przynoszą zachętę ale też napomnienie i ostrzeżenie. Świadomi "ostatniej godziny" [1 Jana 2:18], powinniśmy dołożyć wszelkich starań, by nasze powołanie i wybranie umocnić [2 Piotra 1:10]. Mamy dążyć do uświęcenia i do postępowania pełnego bojaźni Bożej. Nic nieczystego nie ma udziału w wiecznym Królestwie, do którego zaprasza nas Chrystus. Jest taka znana pieśń Larry'ego Normana, która wciąż na nowo, rozbrzmiewa w moim sercu:

"Tyle wojen wokół nas,
I każdy czegoś bardzo boi się,
Ja chcę byś był gotowy.
Śmierć króluje wokół nas,
Głód też zbiera wielkie żniwo swe,
Ja chcę, byś był gotowy,
Tam nie możesz zmienić się,
Jezus idzie i zostaniesz sam.

Dwoje razem w łożu śpi,
Lecz tylko jedno weźmie z ziemi Pan,
Ja chcę, byś był gotowy.
Z dwóch idących drogą swą,
Jeden tylko przejdzie niebios próg
Ja chcę byś był gotowy.

Tam nie możesz zmienić się,
Czemuś odtąd ślepym był.
Tak mówi Pan, posłuchać chciej,
Jezus idzie i zostaniesz sam."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz