sobota, 5 marca 2011

Droga wiary

Panie, jak mogę wybawić siebie i swoich bliskich w obliczu sądu, który nadchodzi?
- Przez wiarę. [Hbr 11:7]
Panie mój, jak mogę dojść do miejsca dziedzictwa, które mam w Tobie, jeśli nie mam dokładnych wskazówek i nie widzę wszystkiego tak wyraźnie jak bym tego oczekiwał?
- Przez wiarę. Zaufaj, że z każdym krokiem będziesz widział więcej i rozumiał lepiej. [Hbr 11:8]
Panie, jak mogę zrodzić owoce, kiedy wszystko i wszyscy wokół mówią: „Już za późno”?
- Przez wiarę. [Hbr 11:11]
Panie, jak mogę przejść, kiedy przede mną trudności i droga wydaje się nie do pokonania?
- Przez wiarę. [Hbr 11:29]
Panie, jak mogę podźwignąć się z niemocy moich upadków i słabości?
- Przez wiarę. [Hbr 11:34]
Panie mój, jak mogę nabyć męstwa i odwagi w boju wiary, kiedy „diabeł jak lew ryczący krąży, szukając kogo by pochłonąć”
- Przez wiarę. [Hbr 11:34]
Boże mój, jak mogę otrzymać z powrotem swoich bliskich, których ukuło „żądło śmierci” i kiedyś żywi dla Ciebie pogrążyli się w mroku śmierci?
- Przez wiarę. [Hbr 11:35]
Panie, jak mogę znieść szyderstwa i ucisk, których doświadczam od swych nieprzyjaciół?
- Przez wiarę. [Hbr 11:36-37]
Już więcej nie pytam Panie, ale uniżam się przed Tobą i składam Ci dziękczynienie. Przez wiarę.

„Bez wiary nie można zaś podobać się Bogu; kto bowiem przystępuje do Boga, musi wierzyć, że On istnieje i że zagradza tych, którzy Go szukają.” [Hbr 11:6]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz