poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Podnieś oczy swoje

Przysłowie japońskie mówi: „oczy zwrócone ku górze nie widzą ograniczeń”

Bóg dał nam niebiańskie (górne) powołanie – Kolosan 3:11 A tak jeśli powstaliście z Chrystusem, tego, co jest w górze, szukajcie, gdzie Chrystus na prawicy Bożej siedzi.
Mamy szukać tego co w górze, gdzie Chrystus siedzi po Bożej prawicy. Jesteśmy ludźmi niebiańskich wizji. To jest czas odwracania naszych oczu od rzeczy ziemskich i spoglądania na wieczne powołanie od Pana.

Kiedy podnosisz swoje oczy by patrzeć na Pana (ku górze), to nie jesteś ograniczony przez swoje pochodzenie, finanse, wiek, miejsce pracy ... ale zawsze jesteś gotowy by wejść do miejsca Bożego przeznaczenia.

Wznoszenie oczu oznacza czas budowania relacji z Bogiem, jest to czas pokładania ufności w naszym Panu, czas poznania Boga jako źródła naszej siły i pomocy – Psalm 121
Pieśń stopni. Wznoszę swe oczy ku górom: Skądże nadejdzie mi pomoc?
Pomoc mi przyjdzie od Pana, co stworzył niebo i ziemię.
On nie pozwoli zachwiać się twej nodze ani się zdrzemnie Ten, który cię strzeże.
Oto nie zdrzemnie się ani nie zaśnie Ten, który czuwa nad Izraelem.
Pan cię strzeże, Pan twoim cieniem przy twym boku prawym.
Za dnia nie porazi cię słońce ni księżyc wśród nocy.
Pan cię uchroni od zła wszelkiego: czuwa nad twoim życiem.
Pan będzie strzegł twego wyjścia i przyjścia teraz i po wszystkie czasy.


Pan cię strzeże!
Pan jest twoim cieniem!
On czuwa nad twoim życiem!
Nie bój się!
Nie drzemie stróż twój!

Musimy mieć poznanie Boga jako Tego, który jest naszą pomocą i ostoją. Boży Tron to miejsce pokoju – Apokalipsa 4:1-7.

Pan mówi: szukaj Mnie, patrz tylko na Mnie, buduj swoją relację ze Mną, pozwól wypełnić swoje życie moim powołaniem i bezpieczeństwem. Chcę, by Mój pokój był twoim udziałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz