piątek, 1 lipca 2011

Znalezione w segregatorze

Dziś znalazłem w segregatorze takie oto słowo prorocze (z 24 października 2001)

Mówię o świcie nowego dnia dla Kościoła i świata.
To jest dzień ciemności i mroku, dzień burzy i ognia.
To jest dzień, o którym mówił prorok Joel.
I będą znaki na niebie i na ziemi.
I szerzyć się będzie odstępstwo i zwiedzenie.
Strach będzie chciał kontrolować całe narody i drżeć będą władcy tego świata, wobec tego co nadejdzie.
I ujrzycie jak Ja przychodzę w swojej mocy i w chwale.
Ujrzycie jak Ja uchwycę Mój Kościół - przygotowuję go właśnie na ten czas.
Bo kiedy ciemność i mrok będzie nad światem, Mój Kościół będzie jaśniał Moją chwałą i Moją obecnością.
Wielu wejdzie do tej światłości.

Nadchodzi czas walki i czas czujności. Czas duchowego zmagania.

Powstań i świeć Kościele! Bo chwała Pańska jawi się nad tobą!

Nie koncentrujcie się na tym, co widzicie w wiadomościach i o czym czytacie w gazetach.
Będą wojny, epidemie i nieprzyjaciel wzmoże swoją aktywność.

Ale jak było w czasie, gdy Mój lud był w Egipcie i gdy faraon robił wszystko, by go zniszczyć. Ja przyjdę przez moc znaków i cudów. I świat zobaczy, że Ja jestem Bogiem.

Mój lud pójdzie w chwale Mojego imienia. W chwale Mojej obecności.

Czuwajcie więc i módlcie się.
Dążcie do bliskości ze Mną.

I nie obawiajcie się.
Chodźcie w wierze i zaufaniu.

I to też jest czas dla Polski, czas dla Moich wybranych.
Czas dla Moich wojowników.
Bo Ja wybrałem ten naród i przeznaczyłem go, by przyniósł wyzwolenie.
I wróg będzie pokonany!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz