czwartek, 22 lipca 2010

Czas oczyszczenia

Nadchodzą trudne dni
i ostoją się tylko ci, którzy zachowują wiarę
i całym sercem stoją przy Mnie
Ja jestem tym, który ma w ręku wiejadło
by oczyszczać, przesiewać i oddzielać (Mateusza 3:12)
"Dlatego wyprostujcie opadłe ręce i omdlałe kolana.
Prostujcie ścieżki dla waszych stóp,
aby to co chrome, nie zeszło z drogi,
ale raczej zostało uzdrowione"
(Hebrajczyków 12:12-13)
Zabieram Mój kościół do miejsca oczyszczenia i sądu.
Będę spierał się z Moim kościołem.
Będę uderzał w Moje dzieci słowem sądu.
Nie ostoi się grzech w Moim Domu.
Będę oczyszczał, będę przesiewał.
Kto się ostoi przed Moim sądem?
"Kto przetrwa dzień Jego nadejścia i kto się ostoi, gdy się ukaże?
Albowiem On jest jak ogień złotnika i jak ług farbiarzy.
Usiądzie aby przetapiać i oczyszczać srebro,
i oczyści synów Lewiego, i przecedzi ich jak złoto i srebro,
a wtedy będą składać Panu ofiary sprawiedliwe.
Wtedy będzie miła Panu ofiara Judy i Jeruzalem (...)
Przybędę do was na sąd i wystąpię przeciw uprawiającym czary
i cudzołożnikom, i krzywoprzysięzcom, i uciskającym najemników,
wdowę i sierotę, i przeciw tym, co gnębią obcych,
a Mnie się nie lękają - mówi Pan Zastępów."
(Malachiasza 3:1-5)
Dlatego oczyszczajcie swoje ręce i swoje serca (Jakuba 4:8)
Szukajcie Mnie.
Porzućcie swoje drogi, aby przylgnąć do Mnie całym sercem.
Porzućcie drogi tego świata.
Nie szukajcie zaspokojenia w tym świecie, gdyż "świat przemija wraz ze swoją pożądliwością, ale kto wypełnia wolę Boga, trwa na wieki." (1 Jana 2:17)
Pragnijcie Mnie i prawdy Mojego Słowa (1 Piotra 2:1-3)
Przychodzę, aby doświadczyć i wypróbować Mój kościół.
Ja jestem tym, który bada serca i nerki (Apokalipsa 2:23)
Wypróbowuję wiarę swojego ludu (1 Piotra 1:6-9)
Przychodzi sąd i oczyszczenie.
Przychodzi oddzielenie.
Będzie widać różnicę między tym co czyste, a tym, co plugawe.
I nie ostoi się w Moim Domu nikt, kto dopuszcza się nieprawości.
Oto mój sąd jest ze Mną, aby odpłacać każdemu
według jego uczynków (Apokalipsa 22:12)
Nie dajcie się zwieść mówiąc: "pokój i bezpieczeństwo", gdyż "Nie ma pokoju dla bezbożnych" (Izajasza 57:21)
Oto ręka Pana jest wyciągnięta aby dokonać oczyszczenia.
I wzbudzę silny kościół
Kościół, który jest Moją Oblubienicą,
i przyozdobię Moją Oblubienicę Moimi klejnotami,
i rozkocham ją w sobie.
Moja Oblubienica będzie Mnie oczekiwać,
i wzbudzę w sercu Mojej Ukochanej tęsknotę i wołanie:
"Przyjdź! A kto słyszy, niech powie: Przyjdź!" (Apokalipsa 22:17)

Amen, przyjdź Panie Jezu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz